sape yang sangat2 favourite kepada DADIH boleh la usha2 tgk . Ni ada SERBUK DADIH SEGERA. Banyak pilihan perisa yang sangat sedap . Antaranya ialah STRAWBERRY, JAGUNG, VANILLA, MANGGA, CAPPUCINO, COKLAT DAN DURIAN. Anda hanya perlu tambah AIR SAHAJA . TIDAK perlu menambah GULA ATAU SUSU kerana RASANYA SUDAH CUKUP LEMAK. HANYA RM8.50 SEKOTAK . SANGAT MUDAH, CEPAT DAN LAZAAATT.
KALAU ADA YANG BERMINAT HUBUNGI JER : EN. AMIRUL 0194522380 .
Monday, August 1, 2011
Monday, April 11, 2011
BEBERAPA BULAN KEMUDIAN......
Lama gila x update blog ni. . maklum la, sibul memanjang. .ni pon curi1 masa wat report nak update . hehehehhe. .x banyak pon nak citer, nak bgosip apatah lagi. . hahah. . jom la sama2 siap kan report yang terakhir ni. .lepas ni nak bergosip ke, ape ke. i would like to join the club. hehehe
SELAMAT BERJAYA . . . .
Wednesday, January 19, 2011
life is not as easy as we want it to be easy!
Nak dijadikan cerita, sekarang ni memang dah x bukak buku dah. .Maklum la, sekarang ni dah bekerja (praktikal) heheh. .Mula2 ingatkan seronok sangat x ngadap buku dah. Tapi lama kelamaan rindu jugak KOT. Heehehhe. .Tapi best jugak x tension kan otak ngan bahan2 bacaan ni.. Sebenarnya, mula2 start praktikal ni, mmg xleh nak terima lagi. .Takot nak masuk industri. .Tapi lepas dah nak dekat sebulan sesuaikan dri, syukur sangat2 aku dah mula minat n wat keje dengan komited. Penuh berdedikasi dan komitmen aku sangat tinggi. HAHAHAHHA. Caya lah! .Aku suka n rasa berbesar hati sangat ngan life sekarang . . Tuh jer nak luahkan sebenarnya. . Orait , thank for reading !
See Ya! Take care!
See Ya! Take care!
Sunday, November 28, 2010
Masyuk memang masyuk.. TAPI...
Haishhhhh 2 hari lagi jer ni . Bersediakah . Macam nak kahwin lak kan ? Hahahah . Pada hal nak berjuang untuk mendapatkan diploma . Macam berperang pon ada jugak . By the way, I have to be ready to jump into the new world . Walawehhhhhh . Macam tak pernah jer nak buat benda ni . Lepas SPM pon padahal dah pernah dah . Saja wat terok . Mana tak nya , lepas bulan 12 ni takkan nak merempat ? Risau mai dah . Masalah banyak sebenarnya ni . Hopefully , dapat la handle kot bersama-sama nanti . 4 bulan je kan . Lek sudahh . Actually, im going to practical maaaa . Apa yang dah belajar selama aku berada di UiTM Penang , akan aku buktikan . Yeahhhh . Ni la tempat aku nak pi nanti . Heheheheh . Pray for my success k .
![]() |
| kenny rogers roasters |
Monday, November 15, 2010
STORY 2 : Sedih nak tinggal kan kawan2 baik kat KAMPUNG TOK ELONG
Uwaaaaa, sedih terasa di hati ini. Banyak kenangan pahit manis dalam persahabatan kami. Suka duka kita harungi bersama. Susah untuk melupakannya, dan semua harus berjanji ye, jangan sesekali putus sahabat even terrosakkan tudung. HAHAHAHAHAAH. Dpt gak kita luangkan masa bersama masa terakhir ni. Korang sume wat praktikal ni elok2 taw. Keje lelok, jangan malas. Nanti kite jumpe lagi k. Sedih ni dok tulis bende ni.. Aku tulis sikit je la.. hehhehe. Jage diri korg semua . Khas untuk Shakina Abdul Wahab, Fadlina Mohamad Ali n Nurfadhilah Abdul Khalid.
kite2 saje.......
Mereka.......
STORY 1 : Kat UiTM, minggu exam....
Skang ni aku dah abeh final exam tuk semester 5 ni.. Alhamdulillah lega la ati ni. .Skg relax la kat umah sat. Selama aku menghadapi demam peperiksaan ni, Ya Allah, betapa pening nya kepala aku, serabut dok study untuk mencapai DEKAN sem ni. (BOLEH KE CIK ANIS?) ni harapan aku la... Doa2 la k. Aku amek 6 + 1 paper sem ni. Gler banyak kan. nasib x jem otak ni ha... Setakat 5 paper yang aku amek, semua aku jawab dengan lancar nya. .Mai nak jwb paper MUET ngan LAW, huiiii. MUET agak susah bagi aku. . X kesah la... dah jawab dah kan. Paper last la killer subjek tuk sem ni. . Nk pecah kepala study dok ingat section, case . . kenapakah kena blaja???? tapi boleh la jawab. So, nak taw keputusan aku, tunggu je la nanti. Tercapai ke idak impian aku. Heheheh :D
Macam ni la aku studi. Comel bukan?? ahaksss
Mak aiii.. lame glerr x update. mai2 nak update skg ni...
Assalamualaikum.. Byk kot story mo0ry nak kena citer ni.... Nak cita kat sini semua, mest kelam kabut, selekeh nak mati laaaa.... Senang citer, satgi aku citer satu2 ye.. Ni baru introduction. Heheheheh. Jom2. Baca citer yang selanjut nye k. Salam...
Subscribe to:
Posts (Atom)


