Monday, November 15, 2010

STORY 1 : Kat UiTM, minggu exam....

Skang ni aku dah abeh final exam tuk semester 5 ni.. Alhamdulillah lega la ati ni. .Skg relax la kat umah sat. Selama aku menghadapi demam peperiksaan ni, Ya Allah, betapa pening nya kepala aku, serabut dok study untuk mencapai DEKAN sem ni. (BOLEH KE CIK ANIS?) ni harapan aku la... Doa2 la k. Aku amek 6 + 1 paper sem ni. Gler banyak kan. nasib x jem otak ni ha... Setakat 5 paper yang aku amek, semua aku jawab dengan lancar nya. .Mai nak jwb paper MUET ngan LAW, huiiii. MUET agak susah bagi aku. . X kesah la... dah jawab dah kan. Paper last la killer subjek tuk sem ni. . Nk pecah kepala study dok ingat section, case . . kenapakah kena blaja???? tapi boleh la jawab. So, nak taw keputusan aku, tunggu je la nanti. Tercapai ke idak impian aku. Heheheh :D

Macam ni la aku studi. Comel bukan?? ahaksss

1 comment:

  1. huhuhu............berdoalah moga semuanya baik2 aje..

    insyaAllah..moga kita berjaya...~~

    ReplyDelete